Warszawa, dnia 14.10.2024 r.
Informacja o wolnym stanowisku pracy
Mazowiecki Instytut Kultury z siedzibą pod adresem: 00-139 Warszawa, ul. Elektoralnej 12, wpisany do rejestru instytucji kultury prowadzonego przez Samorząd Województwa Mazowieckiego pod numerem RIK 34/12
INFORMUJE O WOLNYM STANOWISKU PRACY NA ZASTĘPSTWO
I. Określenie stanowiska, którego dotyczy nabór:
Główny/a Specjalista/ka ds. Obsługi Publiczności – 1 etat
II. Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem:
- Udokumentowane wykształcenie wyższe oraz 3 lata stażu pracy lub;
- Udokumentowane wykształcenie średnie oraz 5 lat stażu pracy;
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, w obsłudze klienta/widza (obszar kultury);
- Obsługa komputera – znajomość pakietu MS Office.
III. Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem:
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- Znajomość narzędzi informacyjno-komunikacyjnych;
- Znajomość obsługi kasy fiskalnej;
- Znajomość programów sprzedaży biletów;
- Umiejętność budowania relacji z klientami, umiejętność pracy z „wymagającym” klientem;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Zaangażowanie, rzetelność, dyspozycyjność.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Realizacja strategii oraz kampanii i wszelkich działań, związanych z obsługą i rozwojem publiczności, wybranych wydarzeń, projektów i imprez MIK;
- Współpraca przy opracowaniu koncepcji i harmonogramu prac działu;
- Analiza i zaplanowanie finansów na działalność działu obsługi publiczności z uwzględnieniem projektów dotyczących dostępności;
- Przygotowanie i koordynacja zadań sprzedaży wydawnictw i gadżetów;
- Sprzedaż biletów na wydarzenia organizowane przez MIK, wydawnictw oraz gadżetów w kasie Instytutu;
- Przygotowywanie rozliczeń i raportów kasowych: dobowych, miesięcznych oraz podsumowywanie sprzedaży biletów na poszczególne wydarzenia;
- Wprowadzanie oferty Instytutu do stacjonarnego systemu sprzedaży biletów, przekazywanie repertuaru MIK do partnerów zewnętrznych oraz wprowadzanie wydarzeń do ich systemów, o ile takie są udostępniane;
- Obsługa systemu biletowego i sprzedażowego MIK;
- Monitorowanie oferty pośredników sprzedaży biletów, bieżące kontakty ze stałymi pośrednikami sprzedaży biletów oraz proponowanie ewentualnych rozwiązań w tym zakresie;
- Obsługa telefoniczna, mailowa i bezpośrednia gości;
- Nadzór nad fakturami i rozliczeniami od partnerów zewnętrznych związanych z działalnością działu;
- Koordynacja i dbanie o poprawne zamieszczanie aktualnych plakatów, ulotek i folderów repertuarowych w ustalonych miejscach oraz wyszukiwanie nowych, w zależności od ich treści;
- Inicjowanie i realizacja kampanii informacyjnych i akcji, związanych z obsługą i rozwojem publiczności;
- Organizacja widowni poprzez stosowanie nowatorskich technik promocyjnych, informacyjnych i edukacyjnych, m.in. audience developement i innych;
- Koordynacja pracy zewnętrznej firmy prowadzącej obsługę widowni w MIK;
- Pozyskiwanie partnerów instytucjonalnych i organizacyjnych, wspomagających obsługę i rozwój publiczności;
- Opracowywanie porozumień, umów z osobami fizycznymi i prawnymi, z uwzględnieniem ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
- Udział w szkoleniach, warsztatach, konferencjach dotyczących rozwoju i obsługi publiczności;
- Współpraca przy przygotowywaniu stoisk promocyjnych MIK oraz ich obsłudze podczas imprez plenerowych, targów i wybranych wydarzeń, realizowanych przez MIK i jego partnerów;
- Wsparcie Działu Marketingu i Promocji w koordynacji oraz realizacji kwestii, związanych z reklamą wydarzeń Instytutu i wizerunku MIK;
- Dbanie o dostępność i współpraca z koordynatorem/koordynatorką dostępności MIK.
V. Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z miesięcznym wynagrodzeniem zasadniczym w kwocie od 7 500 zł do 8 000 zł brutto;
- Pracę w nowoczesnej, rozwijającej się artystycznej instytucji kultury;
- Możliwość pracy zdalnej;
- Korzystanie z prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach;
- Korzystanie z kart sportowo-rekreacyjnych na preferencyjnych warunkach;
- Wejścia na wydarzenia organizowane w Instytucie na preferencyjnych warunkach.
VI. Dokumenty aplikacyjne
- Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty aplikacyjne:
-
- życiorys (CV) z wyszczególnieniem przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wykształcenie oraz staż pracy;
- Życiorys (CV) powinien zawierać oświadczenie kandydata o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Mazowiecki Instytut Kultury zawartych w dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w ramach naboru na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury, niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji.”
VII. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych
- Dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy – Główny/a Specjalista/ka ds. Obsługi Publiczności” należy dostarczyć lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Mazowiecki Instytut Kultury, 00-139 Warszawa, ul. Elektoralna 12, albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rekrutacja@mik.waw.pl w terminie do dnia 25 października 2024 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu dokumentów do Instytutu).
- Dokumenty aplikacyjne złożone po terminie ich składania pozostawia się bez rozpoznania.
- Kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną o tym powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem korespondencji elektronicznej. Pozostali kandydaci nie będą informowani o przebiegu naboru.
- Instytut zastrzega sobie prawo zakończenia naboru bez wyłonienia kandydata na wolne stanowisko pracy.
VIII. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) administrator danych osobowych przedstawia wymagane informacje związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.
- Administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Instytut Kultury z siedzibą pod adresem: 00-139 Warszawa, Elektoralna 12 (zwany dalej „administratorem”).
- Z inspektorem ochrony danych można skontaktować się pisemnie na adres administratora lub poprzez e-mail: iod@mik.waw.pl. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem.
- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, tj. na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych – w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury. W przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę, dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO w zw. z art. 221 kodeksu pracy ze względu na to, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy o pracę, której będzie Pani/Pan stroną.
- Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom, poza organami i podmiotami upoważnionymi do pozyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego, ani organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz do upływu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w wyniku naboru (w celu ewentualnego ponownego obsadzenia tego samego stanowiska pracy), a w przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę – przez okres wynikający z przepisów prawa pracy.
- Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymywania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- W trakcie przetwarzania danych osobowych nie będzie następować zautomatyzowane podejmowanie decyzji oraz nie jest stosowane profilowanie.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podpisał/a: Jacek Zieliński
- Opublikował/a: Jacek Zieliński
- Dokument z dnia: 14 października 2024
- Publikacja dnia: 28 października 2024