Usługa języka migowego

Warszawa, dnia 14.10.2024 r.

Informacja o wolnym stanowisku pracy

Mazowiecki Instytut Kultury z siedzibą pod adresem: 00-139 Warszawa, ul. Elektoralnej 12, wpisany do rejestru instytucji kultury prowadzonego przez Samorząd Województwa Mazowieckiego pod numerem RIK 34/12

INFORMUJE O WOLNYM STANOWISKU PRACY NA ZASTĘPSTWO 

I. Określenie stanowiska, którego dotyczy nabór:

Główny/a Specjalista/ka ds. Obsługi Publiczności – 1 etat

II. Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem:

  1. Udokumentowane wykształcenie wyższe oraz 3 lata stażu pracy lub;
  2. Udokumentowane wykształcenie średnie oraz 5 lat stażu pracy;
  3. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, w obsłudze klienta/widza (obszar kultury);
  4. Obsługa komputera – znajomość pakietu MS Office.

III. Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem:

  1. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  2. Znajomość narzędzi informacyjno-komunikacyjnych;
  3. Znajomość obsługi kasy fiskalnej;
  4. Znajomość programów sprzedaży biletów;
  5. Umiejętność budowania relacji z klientami, umiejętność pracy z „wymagającym” klientem;
  6. Umiejętność pracy pod presją czasu;
  7. Zaangażowanie, rzetelność, dyspozycyjność.

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 

  1. Realizacja strategii oraz kampanii i wszelkich działań, związanych z obsługą i rozwojem publiczności, wybranych wydarzeń, projektów i imprez MIK;
  2. Współpraca przy opracowaniu koncepcji i harmonogramu prac działu;
  3. Analiza i zaplanowanie finansów na działalność działu obsługi publiczności z uwzględnieniem projektów dotyczących dostępności;
  4. Przygotowanie i koordynacja zadań sprzedaży wydawnictw i gadżetów;
  5. Sprzedaż biletów na wydarzenia organizowane przez MIK, wydawnictw oraz gadżetów w kasie Instytutu;
  6. Przygotowywanie rozliczeń i raportów kasowych: dobowych, miesięcznych oraz podsumowywanie sprzedaży biletów na poszczególne wydarzenia;
  7. Wprowadzanie oferty Instytutu do stacjonarnego systemu sprzedaży biletów, przekazywanie repertuaru MIK do partnerów zewnętrznych oraz wprowadzanie wydarzeń do ich systemów, o ile takie są udostępniane;
  8. Obsługa systemu biletowego i sprzedażowego MIK;
  9. Monitorowanie oferty pośredników sprzedaży biletów, bieżące kontakty ze stałymi pośrednikami sprzedaży biletów oraz proponowanie ewentualnych rozwiązań w tym zakresie;
  10. Obsługa telefoniczna, mailowa i bezpośrednia gości;
  11. Nadzór nad fakturami i rozliczeniami od partnerów zewnętrznych związanych z działalnością działu;
  12. Koordynacja i dbanie o poprawne zamieszczanie aktualnych plakatów, ulotek i folderów repertuarowych w ustalonych miejscach oraz wyszukiwanie nowych, w zależności od ich treści;
  13. Inicjowanie i realizacja kampanii informacyjnych i akcji, związanych z obsługą i rozwojem publiczności;
  14. Organizacja widowni poprzez stosowanie nowatorskich technik promocyjnych, informacyjnych i edukacyjnych, m.in. audience developement i innych;
  15. Koordynacja pracy zewnętrznej firmy prowadzącej obsługę widowni w MIK;
  16. Pozyskiwanie partnerów instytucjonalnych i organizacyjnych, wspomagających obsługę i rozwój publiczności;
  17. Opracowywanie porozumień, umów z osobami fizycznymi i prawnymi, z uwzględnieniem ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
  18. Udział w szkoleniach, warsztatach, konferencjach dotyczących rozwoju i obsługi publiczności;
  19. Współpraca przy przygotowywaniu stoisk promocyjnych MIK oraz ich obsłudze podczas imprez plenerowych, targów i wybranych wydarzeń, realizowanych przez MIK i jego partnerów;
  20. Wsparcie Działu Marketingu i Promocji w koordynacji oraz realizacji kwestii, związanych z reklamą wydarzeń Instytutu i wizerunku MIK;
  21. Dbanie o dostępność i współpraca z koordynatorem/koordynatorką dostępności MIK.

V. Oferujemy 

  1. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z miesięcznym wynagrodzeniem zasadniczym w kwocie od 7 500 zł do 8 000 zł brutto;
  2. Pracę w nowoczesnej, rozwijającej się artystycznej instytucji kultury;
  3. Możliwość pracy zdalnej;
  4. Korzystanie z prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach;
  5. Korzystanie z kart sportowo-rekreacyjnych na preferencyjnych warunkach;
  6. Wejścia na wydarzenia organizowane w Instytucie na preferencyjnych warunkach.

VI. Dokumenty aplikacyjne

  1. Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty aplikacyjne:
    • życiorys (CV) z wyszczególnieniem przebiegu pracy zawodowej;
    • list motywacyjny;
    • kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wykształcenie oraz staż pracy;
  1. Życiorys (CV) powinien zawierać oświadczenie kandydata o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Mazowiecki Instytut Kultury zawartych w dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w ramach naboru na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury, niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji.”

VII. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych

  1. Dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy – Główny/a Specjalista/ka ds. Obsługi Publiczności” należy dostarczyć lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Mazowiecki Instytut Kultury, 00-139 Warszawa, ul. Elektoralna 12, albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rekrutacja@mik.waw.pl w terminie do dnia 25 października 2024 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu dokumentów do Instytutu).
  2. Dokumenty aplikacyjne złożone po terminie ich składania pozostawia się bez rozpoznania.
  3. Kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną o tym powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem korespondencji elektronicznej. Pozostali kandydaci nie będą informowani o przebiegu naboru.
  4. Instytut zastrzega sobie prawo zakończenia naboru bez wyłonienia kandydata na wolne stanowisko pracy.

VIII. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) administrator danych osobowych przedstawia wymagane informacje związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.

  1. Administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Instytut Kultury z siedzibą pod adresem: 00-139 Warszawa, Elektoralna 12 (zwany dalej „administratorem”).
  2. Z inspektorem ochrony danych można skontaktować się pisemnie na adres administratora lub poprzez e-mail: iod@mik.waw.pl. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, tj. na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych – w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury. W przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę, dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO w zw. z art. 221 kodeksu pracy ze względu na to, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy o pracę, której będzie Pani/Pan stroną.
  4. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom, poza organami i podmiotami upoważnionymi do pozyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego, ani organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz do upływu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w wyniku naboru (w celu ewentualnego ponownego obsadzenia tego samego stanowiska pracy), a w przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę – przez okres wynikający z przepisów prawa pracy.
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymywania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  8. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. W trakcie przetwarzania danych osobowych nie będzie następować zautomatyzowane podejmowanie decyzji oraz nie jest stosowane profilowanie.
  10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Podpisał/a: Jacek Zieliński
  • Opublikował/a: Jacek Zieliński
  • Dokument z dnia: 14 października 2024
  • Publikacja dnia: 28 października 2024
Dokument oglądany: razy

Mazowiecki Instytut Kultury

realizacja: estinet.pl

MAZOWIECKI INSTYTUT KULTURY

ul. Elektoralna 12, 00-139 Warszawa

tel. (22) 586 42 00
fax (22) 624 70 01
mik@mik.waw.pl

NIP: 525-000-59-00
REGON: 146115201