Laboratoria ruchowe w listopadzie poprowadzi Tomasz Domański. Zapraszamy osoby doświadczone w praktyce Kontakt Improwizacji i te dopiero zaczynające swoją przygodę z KI. O oprawę muzyczną zadba Ilya Semashkevich.
CENTRALNA SCENA TAŃCA: Laboratoria ruchowe – Tomasz Domański, Ilya Semashkevich
warsztaty i dżem z muzyką na żywo
Program
- 18:00–19:30 – warsztaty/lekcja Kontakt Improwizacji (zapisy, liczba miejsc ograniczona: 25 osób)
- 19:40–21:30 – dżem z muzyką na żywo (wstęp wolny)
Terminy warsztatów & dżemów
Prosimy o punktualne przybycie i zapisy przez formularz.
Zajęcia i dżem są bezpłatne.
Jeśli nie masz zbyt dużego doświadczenia z KI, rekomendujemy, byś przyszła/przyszedł na warsztat przed dżemem.
Dobra i bezpieczna praktyka dla wszystkich – zapoznaj się z ZASADAMI DŻEMOWANIA
Uwaga! Jeśli nie możesz przyjść, odwołaj swój udział (warsaw.ci.flow@gmail.com) najpóźniej w sobotę, do godziny 12:00 w południe, by ktoś inny mógł skorzystać z twojego miejsca.
Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z nami: warsaw.ci.flow@gmail.com
Gdzie?
Mazowiecki Instytut Kultury, ul. Elektoralna 12, Warszawa
Biogramy
Tomasz Domański – tancerz, performer, pedagog. Uczy kontakt improwizacji i partneringu, facylituje dzęmy, prowadzi warsztaty dla dorosłych i młodzieży. Współtworzy kolektyw performatywny Szur-Sure, z którym występuje na scenie oraz w przestrzeni miasta w performensach site-specific oraz grupę partneringową Oddaj Ciężar. W improwizacji kontaktowej interesują go eksplorowanie nieskończonej ilości możliwości ruchu oraz elementów, które na ten ruch wpływają, relacja z partnerem, intencja, świadomość ciała, uwaga oraz budowanie głęboko zakorzenionego zaufania do swojego ciała, a ostatnio – miękkość i spokój ciała w pozycjach odwróconych.
Ilya Semashkevich – muzyk, kompozytor, gitarzysta, reżyser dźwięku, producent muzyczny i performer. Po wielu latach poszukiwań w dziesiątkach gatunków muzycznych doszedł do swobodnego wyrażenia swojej muzyki. Jego twórczość jest wielowymiarowa i zmysłowa, nasycona atmosferycznymi dźwiękami, syntezatorowymi i gitarowymi riffami. Interesuje go dźwięk na styku ambientu, elektroniki i IDM. Eksperymentuje w różnych gatunkach muzyki elektronicznej, nakłada struktury melodyczne i harmoniczne, w których główny ton rozmywa się lub tworzy uczucie czegoś nieprawidłowego. Każdy występ to zbiorowa historia z muzyki napisanej i tworzonej w trakcie improwizacji. Nowe partie, rytmy, a także kompozycje tworzą się również podczas występu, umożliwiając pełne wyrażenie chwili i odzwierciedlenie w muzyce miejsca i ludzi, dla których gra.
- projekt: Centralna Scena Tańca w Warszawie edycja V
- organizator: Mazowiecki Instytut Kultury, Fundacja Artystyczna PERFORM
- dział: CST-Laboratoria ruchowe
- kuratorka: Klara Łucznik
- współfinansowanie: m.st. Warszawa
ZOBACZ: Program MIK w wersji tekstowej