Warszawa, dnia 10.06.2024 r.
Ogłoszenie o naborze
Mazowiecki Instytut Kultury z siedzibą pod adresem: 00-139 Warszawa, ul. Elektoralna 12, wpisany do rejestru instytucji kultury prowadzonego przez Samorząd Województwa Mazowieckiego pod numerem RIK 34/12
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
PRZEWODNIKA/PRZEWODNICZKI PO WYSTAWACH
w ramach projektu Galerie bez barier
Mazowiecki Instytut Kultury to otwarta i dostępna przestrzeń kulturalna. W jego skład wchodzą również 4 Galerie sztuki – Galeria Foksal, Galeria Elektor, Galeria XX1 i Galeria Test. Obecnie szukamy Przewodników do oprowadzania po wystawach w PJM z tłumaczeniem na język foniczny w ramach projektu Galerie bez barier.
Zgłoś się do nas jeśli:
- biegle komunikujesz się w polskim języku migowym oraz potrafisz czytać w języku polskim;
- utożsamiasz się lub znasz i rozumiesz Kulturę Głuchych;
- interesujesz się sztuką.
Dodatkowo dobrze jeśli:
- masz doświadczenie w oprowadzaniu po wystawach w galeriach lub muzeach;
- masz łatwość w wystąpieniach publicznych.
Na czym polega praca przewodnika po wystawach?
Jako przewodnik będziesz odpowiedzialny m. in. za merytoryczne przygotowanie się do oprowadzania po wystawie, stały kontakt i spotkania z kuratorami wystaw czy konsultacje z Głuchym ekspertem. Zwieńczeniem przygotowań będą oprowadzania po wystawach we wszystkich galeriach MIK. Ilość oprowadzań zostanie ustalona indywidualnie po przeprowadzeniu naborów.
Co zapewniamy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie;
- wynagrodzenie 900 zł brutto za przygotowanie i oprowadzanie w PJM po jednej wystawie w jednej z Galerii MIK w przedziale czasowym lipiec-grudzień 2024;
- pracę w kreatywnym zespole;
- wsparcie Głuchego eksperta w procesie przygotowania oprowadzania;
- współpracę z tłumaczkami/tłumaczami PJM nad przekazem treści, (praca nad spójnym przekazem treści podczas oprowadzania po wystawach);
- tłumaczenie PJM podczas podpisywania umowy;
- współpracę z kuratorkami/kuratorami Galerii.
Co zrobić, żeby zaaplikować na stanowisko?
Wyślij swój życiorys (CV) w formie pisemnej i/lub w PJM oraz nagranie wideo, na którym krótko opowiesz o sobie i odpowiesz na pytanie: Jaki jest twój ulubiony artysta i dlaczego? Warunkiem koniecznym nagrania jest forma wypowiedzi w PJM.
Życiorys (CV) powinien zawierać oświadczenie kandydata o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Mazowiecki Instytut Kultury zawartych w dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w ramach naboru na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury, niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji.”
Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych
- Dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Mazowiecki Instytut Kultury, 00-139 Warszawa, ul. Elektoralna 12, albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: s.balcerzak@mik.waw.pl w terminie do dnia 30 czerwca 2024 r. do godz. 12.00 (decyduje data wpływu dokumentów do Instytutu). Można również skontaktować się z nami za pomocą wideotłumacza dostępnego na stronie www.mik.waw.pl.
- Dokumenty aplikacyjne złożone po terminie ich składania nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną o tym powiadomieni za pośrednictwem korespondencji elektronicznej. Pozostali kandydaci nie będą informowani o przebiegu naboru.
- Instytut zastrzega sobie prawo zakończenia naboru bez wyłonienia kandydata.
- Instytut zastrzega sobie prawo do rozpatrywania w pierwszej kolejności aplikacji osób Głuchych.
ZOBACZ: Program MIK w wersji tekstowej