Usługa języka migowego

Warszawa, dnia 7 stycznia 2025 r.

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy

Mazowiecki Instytut Kultury z siedzibą pod adresem: 00-139 Warszawa, ul. Elektoralnej 12, wpisany do rejestru instytucji kultury prowadzonego przez Samorząd Województwa Mazowieckiego pod numerem RIK 34/12

 

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

I. Określenie stanowiska, którego dotyczy nabór:

Starszy/a Specjalista/ka ds. finansowo-księgowych w Dziale Finansowo-Księgowym – 1 etat

II. Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem:

  1. Udokumentowane wykształcenie wyższe i 2 letni staż pracy, albo:
  2. Udokumentowane wykształcenie średnie i 3 letni staż pracy.

 III. Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem:

  1. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  2. Znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o rachunkowości, przepisów z zakresu podatku VAT /w tym przepisów dot. kas rejestrujących/;
  3. Praktyczna znajomość programu Symfonia Księgowość i Finanse;
  4. Znajomość specyfiki pracy w instytucji kultury;
  5. Praktyczna umiejętność obsługi pakietu MS Office;
  6. Umiejętność pracy pod presją czasu;
  7. Dobra organizacja pracy;
  8. Zaangażowanie, rzetelność, systematyczność;
  9. Wysoka kultura osobista.

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Bieżąca ewidencja dokumentów księgowych związanych z działalnością kina Luna, takich jak faktury, rachunki, umowy, paragony oraz dowody księgowe;
  2. Księgowanie przychodów i kosztów zgodnie z wytycznymi i zasadami rachunkowości obowiązującymi w jednostkach sektora finansów publicznych;
  3. Zapewnienie zgodności operacji finansowych z przepisami prawa oraz zasadami określonymi przez samorządową instytucję kultury;
  4. Przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej i sprawozdań finansowych dla potrzeb instytucji oraz dla organów nadzorczych i GUS;
  5. Weryfikacja dokumentów finansowych pod kątem poprawności formalnej, rachunkowej oraz zgodności z budżetem i planem finansowym;
  6. Terminowe przygotowywanie przelewów oraz rozliczeń z kontrahentami, dostawcami oraz partnerami kina;
  7. Obsługa faktur zakupowych, weryfikacja warunków płatności oraz kontrola poprawności rozliczeń;
  8. Prowadzenie ewidencji należności i zobowiązań oraz monitorowanie terminów płatności oraz uzgadnianie sald rozrachunków z kontrahentami;
  9. Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz finansowych obejmujących m.in. koszty, przychody, przepływy finansowe oraz realizację budżetu;
  10. Analiza wyników finansowych oraz identyfikacja obszarów wymagających optymalizacji kosztów i efektywności finansowej;
  11. Uczestnictwo w planowaniu budżetu kina Luna oraz monitorowanie jego realizacji;
  12. Kontrola kosztów i przychodów względem założeń budżetowych oraz sygnalizowanie odchyleń i potencjalnych problemów finansowych;
  13. Wsparcie w przygotowywaniu prognoz finansowych na kolejne okresy oraz dostosowanie budżetu do aktualnych potrzeb kina Luna i instytucji.
  14. Sporządzanie faktur za usługi świadczone przez kino Luna i przekazywanie ich do odbiorców;
  15. Współpraca w zakresie spraw finansowo – księgowych z ewentualnymi partnerami kina Luna uczestniczącymi na zasadzie partnerstwa w prowadzeniu jego działalności.

V. Oferujemy

  1. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z miesięcznym wynagrodzeniem zasadniczym w kwocie od 7 200 zł do 7 500 zł brutto;
  2. Pracę w nowoczesnej, rozwijającej się artystycznej instytucji kultury;
  3. Korzystanie z prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach;
  4. Korzystanie z kart sportowo-rekreacyjnych na preferencyjnych warunkach;
  5. Wejścia na wydarzenia organizowane w Instytucie na preferencyjnych warunkach.

VI. Dokumenty aplikacyjne

  1. Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty aplikacyjne:
    • życiorys (CV) z wyszczególnieniem przebiegu pracy zawodowej;
    • list motywacyjny;
    • kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wykształcenie, staż pracy oraz doświadczenie;
  1. Życiorys (CV) powinien zawierać oświadczenie kandydata o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Mazowiecki Instytut Kultury zawartych
    w dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w ramach naboru na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury, niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji.”

VII. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych

  1. Dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy – Starszy/a Specjalista/ka ds. finansowo – księgowych w Dziale Finansowo – Księgowym” należy dostarczyć lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Mazowiecki Instytut Kultury, 00-139 Warszawa, ul. Elektoralna 12, albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rekrutacja@mik.waw.pl w terminie do dnia 15 stycznia 2025 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu dokumentów do Instytutu).
  2. Dokumenty aplikacyjne złożone po terminie ich składania pozostawia się bez rozpoznania.
  3. Kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną o tym powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem korespondencji elektronicznej. Pozostali kandydaci nie będą informowani o przebiegu naboru.
  4. Instytut zastrzega sobie prawo zakończenia naboru bez wyłonienia kandydata na wolne stanowisko pracy.

VIII. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) administrator danych osobowych przedstawia wymagane informacje związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.

  1. Administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Instytut Kultury z siedzibą pod adresem:00-139 Warszawa, Elektoralna 12 (zwany dalej „administratorem”).
  2. Z inspektorem ochrony danych można skontaktować się pisemnie na adres administratora lub poprzez e-mail: iod@mik.waw.pl. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się
    we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, tj. na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych – w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury. W przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę, dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO w zw. z art. 221 kodeksu pracy ze względu na to, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy o pracę, której będzie Pani/Pan stroną.
  4. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom, poza organami i podmiotami upoważnionymi do pozyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego, ani organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz do upływu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w wyniku naboru (w celu ewentualnego ponownego obsadzenia tego samego stanowiska pracy), a w przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę – przez okres wynikający z przepisów prawa pracy.
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymywania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  8. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. W trakcie przetwarzania danych osobowych nie będzie następować zautomatyzowane podejmowanie decyzji oraz nie jest stosowane profilowanie.
  10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

W Mazowieckim Instytucie Kultury obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych z 23 września 2024 r. Dostępna pod adresem: https://www.mik.waw.pl/akty-prawne-mik/

Możesz dokonać zgłoszenia ewentualnego naruszenia prawa z obszaru wskazanego w Procedurze, w sposób w niej opisany, o którym dowiedziałeś/aś się w związku z procesem rekrutacji.

  • Podpisał/a: Jacek Zieliński
  • Opublikował/a: Jacek Zieliński
  • Dokument z dnia: 7 stycznia 2025
  • Publikacja dnia: 7 stycznia 2025
Dokument oglądany: razy

Mazowiecki Instytut Kultury

realizacja: estinet.pl

MAZOWIECKI INSTYTUT KULTURY

ul. Elektoralna 12, 00-139 Warszawa

tel. (22) 586 42 00
fax (22) 624 70 01
mik@mik.waw.pl

NIP: 525-000-59-00
REGON: 146115201