Warszawa, dnia 07 maja 2025 r.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
Mazowiecki Instytut Kultury z siedzibą pod adresem: 00-139 Warszawa, ul. Elektoralnej 12, wpisany do rejestru instytucji kultury prowadzonego przez Samorząd Województwa Mazowieckiego pod numerem RIK 34/12
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
I. Określenie stanowiska, którego dotyczy nabór:
Starszy/a Specjalista/ka ds. finansowo-księgowych w Dziale Finansowo-Księgowym
II. Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem:
- Udokumentowane wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne) i 2 lata stażu pracy, albo:
- Udokumentowane wykształcenie średnie i 3 lata stażu pracy.
III. Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Znajomość specyfiki pracy w publicznych instytucjach kultury – mile widziane doświadczenie
w pracy w instytucji kultury. - Znajomość obsługi programów Systemu Zarządzania Symfonia – preferowany moduł: Finanse
i Księgowość; - Bardzo dobra, praktyczna znajomość pakietu MS Office (Excel, Word) oraz urządzeń biurowych;
- Umiejętność formułowania dokumentów administracyjnych;
- Samodzielność, systematyczność, obowiązkowość, komunikatywność;
- Umiejętność organizacji pracy;
- Umiejętności analitycznego myślenia;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Wysoka kultura osobista.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Kontrola dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym powodujących zobowiązania MIK oraz przygotowywanie przelewów regulujących powstałe zobowiązania, z uwzględnieniem przepisów z zakresu mechanizmu podzielonej płatności;
- Terminowe i prawidłowe sporządzanie faktur VAT za usługi świadczone przez MIK;
- Prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku od nieruchomości i użytkowania wieczystego;
- Rozliczanie krajowych podróży służbowych pracowników i współpracowników MIK;
- Kontrola zgodności rachunków bankowych dostawców MIK z białą księgą podatników VAT;
- Rozliczanie należności pracowników z tytułu dokonywanych przez nich koniecznych zakupów;
- Rozliczanie sprzedaży biletów, książek itp. prowadzonej przez MIK;
- Sprawowanie nadzoru nad kasami fiskalnymi używanymi przez MIK;
- Prowadzenie spraw organizacyjnych i administracyjnych Działu Finansowo-Księgowego, oraz nadzór nad obiegiem dokumentów;
- Współpraca z bankiem obsługującym MIK, w tym przygotowywanie dokumentów wymaganych przez bank;
- Sporządzanie sprawozdań finansowych MIK zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym na potrzeby statystyki GUS;
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MIK w zakresie wykonywanych prac;
- Podpisywanie z upoważnienia głównego księgowego dokumentów bankowych i innych dokumentów finansowo-księgowych.
V. Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z miesięcznym wynagrodzeniem zasadniczym w kwocie od 7 000 zł do 7 500 zł brutto;
- Pracę w nowoczesnej, rozwijającej się artystycznej instytucji kultury;
- Możliwość pracy zdalnej;
- Korzystanie z prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach;
- Korzystanie z kart sportowo-rekreacyjnych na preferencyjnych warunkach;
- Wejścia na wydarzenia organizowane w Instytucie na preferencyjnych warunkach.
VI. Dokumenty aplikacyjne
- Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty aplikacyjne:
-
- życiorys (CV) z wyszczególnieniem przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wykształcenie, staż pracy oraz doświadczenie;
- Życiorys (CV) powinien zawierać oświadczenie kandydata o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Mazowiecki Instytut Kultury zawartych w dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w ramach naboru na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury, niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji.”
VII. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych
- Dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy – Starszy/a Specjalista/ka ds. finansowo-księgowych w Dziale Finansowo-Księgowym” należy dostarczyć lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Mazowiecki Instytut Kultury, 00-139 Warszawa, ul. Elektoralna 12, albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rekrutacja@mik.waw.pl w terminie do dnia 31 maja 2025 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu dokumentów do Instytutu).
- Dokumenty aplikacyjne złożone po terminie ich składania pozostawia się bez rozpoznania.
- Kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną o tym powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem korespondencji elektronicznej. Pozostali kandydaci nie będą informowani o przebiegu naboru.
- Instytut zastrzega sobie prawo zakończenia naboru bez wyłonienia kandydata na wolne stanowisko pracy.
VIII. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) administrator danych osobowych przedstawia wymagane informacje związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.
- Administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Instytut Kultury z siedzibą pod adresem: 00-139 Warszawa, Elektoralna 12 (zwany dalej „administratorem”).
- Z inspektorem ochrony danych można skontaktować się pisemnie na adres administratora lub poprzez e-mail: iod@mik.waw.pl. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem.
- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, tj. na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych – w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury. W przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę, dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO w zw. z art. 221 kodeksu pracy ze względu na to, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy o pracę, której będzie Pani/Pan stroną.
- Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom, poza organami i podmiotami upoważnionymi do pozyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego, ani organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz do upływu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w wyniku naboru (w celu ewentualnego ponownego obsadzenia tego samego stanowiska pracy), a w przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę – przez okres wynikający z przepisów prawa pracy.
- Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymywania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- W trakcie przetwarzania danych osobowych nie będzie następować zautomatyzowane podejmowanie decyzji oraz nie jest stosowane profilowanie.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
W Mazowieckim Instytucie Kultury obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych z 23 września 2024 r. Dostępna pod adresem: https://www.mik.waw.pl/akty-prawne-mik/
Możesz dokonać zgłoszenia ewentualnego naruszenia prawa z obszaru wskazanego w Procedurze, w sposób w niej opisany, o którym dowiedziałeś/aś się w związku z procesem rekrutacji.
- Podpisał/a: aprzezdziecka
- Opublikował/a: nmajewska
- Dokument z dnia: 7 maja 2025
- Publikacja dnia: 8 maja 2025