W czerwcu laboratorium ruchowe facylituje Kamila Zięba, która czerpie z praktyk Kontakt Improwizacji, partneringu i movement medicine.

CST Laboratoria ruchowe
Kamila Zięba i Ilya Semashkevich
Jest to ostatnie laboratorium w tym cyklu, na kolejny zapraszamy od września! Krajobraz dźwiękowy dla dżemu skomponuje Ilya Semashkevich.
Program
- 18:00–19:30 Warsztat (kontakt) improwizacji
- 19:40–21:30 Dżem z muzyka na żywo
Miejsce
Mazowiecki Instytut Kultury, ul. Elektoralna 12 (sala taneczna na II piętrze)
Zapisy
Zajęcia i dżem są bezpłatne. Na zajęcia obowiązują zapisy: https://forms.gle/nkfPRJKHqNR4BWt26
Uwaga
- Jeśli jesteś chora/chory, prosimy, zostań w domu;
- Jeśli nie masz zbyt dużego doświadczenia z KI, rekomendujemy przyjście na warsztat przed dżemem;
- Przed przyjściem na dżem zapoznaj się z Ramami Dżemowania.
Biogramy twórców
Kamila Zięba – tancerka, performerka, joginka. Pasjonatka wielu dziedzin ruchu, aktualnie najbliższe są jej Kontakt Improwizacja, partnering oraz praktyka movement medicine. Istotny wpływ na jej rozwój taneczno-ruchowy oraz sposób nauczania ma wykształcenie medyczne oraz studiowanie anatomii i fizjologii ludzkiego ciała. Warsztat taneczny zdobywała m.in. w Warsaw Dance Department, szkole Opus Ballet we Florencji, na festiwalach i warsztatach w Polsce i za granicą m.in. Hiszpanii, Portugalii oraz w Holandii. Od 4 lat należy do partneringowej grupy performatywnej Oddaj Ciężar. W roku 2019 ukończyła kurs nauczycielski Ashtanga i Vinyasa Yoga 200h Teacher Training w Warszawie, której obecnie naucza. Wielka fanka spirali, dużych piłek pilatesowych, podróży, natury i delfinów.
Ilya Semashkevich – muzyk, kompozytor, gitarzysta, reżyser dźwięku, producent muzyczny i performer. Po wielu latach poszukiwań w dziesiątkach gatunków muzycznych doszedł do swobodnego wyrażenia swojej muzyki. Jego twórczość jest wielowymiarowa i zmysłowa, nasycona atmosferycznymi dźwiękami, syntezatorowymi i gitarowymi riffami. Interesuje go dźwięk na styku ambientu, elektroniki i IDM. Eksperymentuje w różnych gatunkach muzyki elektronicznej, nakłada struktury melodyczne i harmoniczne, w których główny ton rozmywa się lub tworzy uczucie czegoś nieprawidłowego. Każdy występ to zbiorowa historia z muzyki napisanej i tworzonej w trakcie improwizacji. Nowe partie, rytmy, a także kompozycje tworzą się również podczas występu, umożliwiając pełne wyrażenie chwili i odzwierciedlenie w muzyce miejsca i ludzi, dla których gra.
projekt: Centralna Scena Tańca w Warszawie edycja VI
organizator: Mazowiecki Instytut Kultury, Fundacja Artystyczna PERFORM
dział: CST-Laboratoria ruchowe
kuratorka: Klara Łucznik
współfinansowanie: m.st. Warszawa
ZOBACZ: Program MIK w wersji tekstowej