Popołudniami Kobieta opowiada Rowerowi o swoich problemach. W jej życiu ludzi płynnie zastąpiły przedmioty. Kim staje się Rower? Czego Kobieta w nim szuka?

CST Scena
Scena Otwarta dla Młodych
„Śp. Nic”
8 maja 2025 r. (czw.) 19:00 | Centralna Scena Tańca CST – Scena
czas trwania: 50 min
bilety: 25 zł
Gdzie jestem bardziej?
Gdzie jest mnie więcej?
W uczuciach od myśli czy uczuciach od ciała?
Jest cisza. Jest samotność. Jest absurdalno–ironiczny melodramat. Nie da się wyjść z piwnicy bez doświadczenia mroku.
Ewa Kowalczyk, Zuzanna Meyer, Joanna Dębska, Nadine Gregor, Karolina Kotwa, Dominika Serwin i Dawid Sozański.
Performerka, aktorka, tancerka, choreografka, wokalistka, studentka IV roku Akademii Sztuk Teatralnych – Wydziale Teatru Tańca w Bytomiu. W swoich pracach stara się łączyć emocjonalność histerii, muzyczność, abstrakcję i intymność.
Razem z Ewą Kowalczyk otrzymała Nagrodę im. Maksa Szoca na Festiwalu FAMA 2024 za autorski spektakl „Śp. Nic”: „za ekscentryczną i przykuwającą uwagę wizję sceniczną, zbudowaną z ruchu, abstrakcyjnych skojarzeń i tragicznego poczucia humoru”.
Obecnie można zobaczyć ją w roli Dionizosa w „Bachantkach” (chor. Daniela Komędera, reż. Daria Kopiec, dyplom AST), „Rosemary” (reż. Wojciech Faruga, Teatr Śląski w Katowicach) i „Burzy. Regulaminie wyspy” (reż. Katarzyna Minkowska, chor. Lama Szydłowska, Teatr im. Kochanowskiego w Opolu).
Współtworzyła spektakl/instalację teatralną „Acta est fabuła” z artystami Teatru Cricot 2 Tadeusza Kantora z premierą w CRICOTECE.
Półfinalistka 49. Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu, na którym wykonała utwory „Hyperballad” Björk i „Człowiek jak niewdzięczny” Czesława Niemena.
Uczestniczyła w wielu projektach studenckich na Wydziale Teatru Tańca – w taki teatr wierzy najmocniej – pokazywanych również na festiwalach takich jak Ciało i Czas w Teatrze KTO, Pestka.
Aktorka, tancerka, studentka IV roku na Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie na Wydziale Teatru Tańca w Bytomiu. Przed studiami była członkinią zespołu Moniki Małychy „Poruszenie” w Siemianowicach Śląskich. Wzięła udział w spektaklach: „Nie może być azylem dla Was” pod opieką Sylwii Hefczyńskiej-Lewandowskiej, „Supernowa” w choreografii Natalii Myczewskiej i Kacpra Muchy, „Efekt motyla” w choreografii Moniki Małychy oraz „Trylogia królewska” w reżyserii Miry Mańki. Poza aktorstwem, tańcem i śpiewem spełnia się w pisaniu, które jest jej sposobem radzenia sobie z własną egzystencją.
CST-Scena Taniec, dialog, człowiek, kultura
Blok programowy „Taniec, dialog, człowiek, kultura” definiuje taniec jako narzędzie komunikacji, przekazujące treści i idee, docierające do różnych poziomów wrażliwości widza. W ramach tego bloku pokazujemy spektakle twórców młodego i starszego pokolenia, zespoły oraz duety, przedstawienia wykorzystujące różnorodne techniki ruchu: taniec współczesny, teatr fizyczny oraz sztuki pokrewne. Mamy nadzieję, że ta różnorodność pozwala publiczności budować i wzbogacać własny alfabet sztuki tańca.
projekt: Centralna Scena Tańca w Warszawie edycja VI
organizator: Mazowiecki Instytut Kultury, Fundacja Artystyczna PERFORM
dział: CST Scena
współfinansowanie: m.st. Warszawa
ZOBACZ: Program MIK w wersji tekstowej