Warszawa, dnia 28 lutego 2025 r.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
Mazowiecki Instytut Kultury z siedzibą pod adresem: 00-139 Warszawa, ul. Elektoralnej 12, wpisany do rejestru instytucji kultury prowadzonego przez Samorząd Województwa Mazowieckiego pod numerem RIK 34/12
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
I. Określenie stanowiska, którego dotyczy nabór:
Samodzielne stanowisko – Główny/a Specjalista/ka ds. zamówień publicznych
II. Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem:
- Udokumentowane wykształcenie wyższe i 3 lata stażu pracy, lub:
- Udokumentowane wykształcenie średnie i 5 lat stażu pracy;
- Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i umiejętność zastosowania ich w praktyce.
III. Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem:
- Doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych w tym na stanowisku w zakresie prawa zamówień publicznych min. 2 lata.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Dobra organizacja pracy.
- Zaangażowanie, rzetelność, systematyczność.
- Dyspozycyjność.
- Wysoka kultura osobista.
- Analityczne myślenie, rzetelność, systematyczność, samodzielność, sprawność, sumienność, umiejętność pracy w zespole.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Obsługa strony internetowej MIK oraz platformy przetargowej w zakresie postępowań.
- Przygotowywanie projektów regulaminów wewnętrznych oraz projektów zarządzeń Dyrektora MIK w zakresie zamówień.
- Opracowanie i wdrażanie strategii zarządzania dla zamówień w poszczególnych kategoriach zakupowych po akceptacji Dyrektora.
- Udzielanie pomocy i wsparcia pracownikom komórek organizacyjnych z zakresu zamówień.
- Prowadzenie postępowań, do których stosuje się ustawę Prawo zamówień publicznych oraz postępowań zgodnie z regulaminem zamówień MIK.
- Przygotowanie i publikacja planów postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz ich aktualizacja.
- Sporządzanie i publikacja rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach.
- Sporządzanie planów zamówień i ich aktualizacja na podstawie danych z komórek organizacyjnych.
- Przygotowanie i publikacja ogłoszeń o zamówieniach, ogłoszeń o wynikach postępowania lub ogłoszeń o unieważnieniu postępowania, udzieleniu zamówienia, wykonaniu umowy.
- Przygotowanie dokumentacji przetargowej (SWZ).
- Udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców.
- Przygotowanie odpowiedzi na odwołania.
- Przygotowanie dokumentacji przetargowej w postępowaniu odwoławczym.
- Udział w postepowaniach odwoławczych.
- Prowadzenie korespondencji z wykonawcami.
- Przygotowanie umów wynikających z przeprowadzonych postępowań i przekazywanie ich do realizacji komórkom organizacyjnym.
- Przygotowanie protokołów z postępowań.
- Udział w pracach komisji przetargowej.
- Prowadzenie rejestru zamówień, postepowań, umów.
- Weryfikacja zamówień pod względem poprawności stosowania procedur.
- Obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie wadium, zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Informowanie Dyrektora o wszystkich zagrożeniach dotyczących postępowań o udzielenie zamówień publicznych z podaniem przyczyn oraz sposobów przeciwdziałania tym zagrożeniom.
V. Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z miesięcznym wynagrodzeniem zasadniczym w kwocie od 8 200 zł do 8 500 zł brutto;
- Pracę w nowoczesnej, rozwijającej się artystycznej instytucji kultury;
- Korzystanie z prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach;
- Korzystanie z kart sportowo-rekreacyjnych na preferencyjnych warunkach;
- Wejścia na wydarzenia organizowane w Instytucie na preferencyjnych warunkach.
VI. Dokumenty aplikacyjne
- Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty aplikacyjne:
-
- życiorys (CV) z wyszczególnieniem przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wykształcenie, staż pracy oraz doświadczenie;
- Życiorys (CV) powinien zawierać oświadczenie kandydata o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Mazowiecki Instytut Kultury zawartych w dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w ramach naboru na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury, niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji.”
VII. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych
- Dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy – Samodzielne stanowisko – Główny/a Specjalista/ka ds. zamówień publicznych” należy dostarczyć lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Mazowiecki Instytut Kultury, 00-139 Warszawa, ul. Elektoralna 12, albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rekrutacja@mik.waw.pl w terminie do dnia 21 marca 2025 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu dokumentów do Instytutu).
- Dokumenty aplikacyjne złożone po terminie ich składania pozostawia się bez rozpoznania.
- Kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną o tym powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem korespondencji elektronicznej. Pozostali kandydaci nie będą informowani o przebiegu naboru.
- Instytut zastrzega sobie prawo zakończenia naboru bez wyłonienia kandydata na wolne stanowisko pracy.
VIII. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) administrator danych osobowych przedstawia wymagane informacje związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.
- Administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Instytut Kultury z siedzibą pod adresem: 00-139 Warszawa, Elektoralna 12 (zwany dalej „administratorem”).
- Z inspektorem ochrony danych można skontaktować się pisemnie na adres administratora lub poprzez e-mail: iod@mik.waw.pl. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem.
- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, tj. na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych – w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury. W przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę, dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO w zw. z art. 221 kodeksu pracy ze względu na to, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy o pracę, której będzie Pani/Pan stroną.
- Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom, poza organami i podmiotami upoważnionymi do pozyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego, ani organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz do upływu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w wyniku naboru (w celu ewentualnego ponownego obsadzenia tego samego stanowiska pracy), a w przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę – przez okres wynikający z przepisów prawa pracy.
- Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymywania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- W trakcie przetwarzania danych osobowych nie będzie następować zautomatyzowane podejmowanie decyzji oraz nie jest stosowane profilowanie.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
W Mazowieckim Instytucie Kultury obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych z 23 września 2024 r. Dostępna pod adresem: https://www.mik.waw.pl/akty-prawne-mik/
Możesz dokonać zgłoszenia ewentualnego naruszenia prawa z obszaru wskazanego w Procedurze, w sposób w niej opisany, o którym dowiedziałeś/aś się w związku z procesem rekrutacji.
- Podpisał/a: Jacek Zieliński
- Opublikował/a: Jacek Zieliński
- Dokument z dnia: 28 lutego 2025
- Publikacja dnia: 28 lutego 2025