W maju zapraszamy ZA ZŁOTÓWKĘ na: dwa spektakle, lekcję muzyki oraz zajęcia o teatrze i sztukach wizualnych.

PROGRAM na MAJ
Szkoły podstawowe
- Koncert edukacyjny „Wirtuozeria”
klasy VI-VIII, 8 maja, 11:30 i 13:00; - Zajęcia interaktywne „Co internet ma wspólnego z ekologią?”
klasy VII-VIII, 12 maja, 10:00-14:00; - Spektakl „Proces. Rekonstrukcja”
klasy VIII, 15 maja, 9:00 i 11:30; - Zajęcia „Jak powstał teatr”
klasy I-VIII, 19 maja, 9:30-12:00; - Spektakl „Jajo w sieci”
klasy I-VI, 22 maja, 9:30 i 11:30;
Szkoły średnie
- Zajęcia interaktywne „Co internet ma wspólnego z ekologią?”
klasy I-II, 12 maja, 10:00-14:00; - Spektakl „Proces. Rekonstrukcja”
klasy I-IV, 15 maja, 9:00 i 11:30; - Plener rysunkowy „Zielnik warszawski”
klasy I-IV, 19 maja, 10:00-14:00;
Cena biletów – 1 zł od osoby!
Zobacz: Program na czerwiec.
Jak wziąć udział w programie Kulturalna Szkoła na Mazowszu?
Warunkiem udziału w programie jest przesłanie do Mazowieckiego Instytutu Kultury wypełnionego formularza zgłoszeniowego (stanowiącego załącznik nr 2 do Programu Kulturalna Szkoła na Mazowszu) i opłacenie wydarzeń.
UWAGA! Treść karty zgłoszenia szkoły do programu, zaakceptowana przez Dyrektora szkoły lub jego Zastępcę, powinna wynikać z uprzednio dokonanych przez szkołę, uzgodnień z pracownikami MIK terminu wizyty i jej celu, które potem wpisane są w karcie zgłoszenia (np. warsztat/spektakl – ze wskazaniem liczby wydarzeń oraz tytułów). Formularz musi być podpisany przez dyrektora lub zastępcę dyrektora szkoły i przesłany niezwłocznie, nie później niż 7 dni roboczych przed planowanym przyjazdem w formie skanu na adres: kulturalna.szkola@mik.waw.pl.
MIK zastrzega sobie prawo do przyjmowania zgłoszeń zgodnie z dostępnością oferty.
Zasady korzystania z oferty MIK w ramach Kulturalnej Szkoły na Mazowszu określa Program oraz Regulamin rezerwacji i sprzedaży biletów w MIK.
Przed wysłaniem formularza zgłoszeniowego prosimy o kontakt i ustalenie szczegółów mailowo: kulturalna.szkola@mik.waw.pl lub telefonicznie 665 704 502.
ZOBACZ: Program MIK w wersji tekstowej