Zapraszamy na laboratorium improwizacji otwartej – we wspierającej atmosferze szukamy ruchu, tańca, kontaktu.

CST Laboratoria ruchowe
Aleksandra Bożek-Muszyńska i Olga Skrzypek
W lutym zapraszamy na laboratorium improwizacji otwartej. Aleksandra poprowadzi rozgrzewkę z uważnością na siebie, budząc zmysły, energię i uważność w ruchu. Olga będzie wspierać dżem muzycznie – głosem, klawiszami i zabawą z formą dźwiękową. Laboratoria są otwarte. Nie musisz mieć doświadczenia w tańcu, by do nas dołączyć. We wspierającej atmosferze szukamy ruchu, tańca, kontaktu. Z miejsca, w którym jesteśmy.
Program
- 18:00–19:30 Warsztat (kontakt) improwizacji
- 19:40–21:30 Dżem z muzyka na żywo
Miejsce
Mazowiecki Instytut Kultury, ul. Elektoralna 12 (sala taneczna na II piętrze)
Zapisy
Zajęcia i dżem są bezpłatne. Na zajęcia obowiązują zapisy:
- 9 lutego https://forms.gle/UArgjq62K2PsWMR96
- 23 lutego https://forms.gle/m99P2YTwktRk6NJ38
Uwaga
- Jeśli jesteś chora/chory, prosimy, zostań w domu;
- Jeśli nie masz zbyt dużego doświadczenia z KI, rekomendujemy przyjście na warsztat przed dżemem;
- Przed przyjściem na dżem zapoznaj się z Ramami Dżemowania.
Biogramy twórców
Aleksandra Bożek-Muszyńska – improwizatorka, choreografka, performerka, trenerka biznesu i filolożka. Od ponad dekady prowadzi zajęcia z improwizacji oraz tworzy autorskie choreografie. Jej wykształcenie obejmuje m.in. Intensive Course w School For New Dance Development w Amsterdamie, kurs choreografii eksperymentalnej II warszawskiego Centrum w Ruchu oraz BODY–MIND CENTERING® w Somatische Akademie w Berlinie. Bada granice między prostotą i naiwnością, prezentacją i facylitacją oraz znajdowaniem schematów i łamaniem ich. Aspekt wizualny oraz swoiste poczucie humoru to charakterystyczne cechy jej prac. Jej ciało reaguje bardzo dobrze, kiedy może robić to, co lubi.
Olga Skrzypek – z wykształcenia rzeźbiarka, jej background to sztuki wizualne. Od siedmiu lat studiuje praktyki somatyczne i są one dla niej drogą wyjścia do praktyki ruchowej, pracy z głosem i dźwiękiem. W graniu na dżemach interesuje ją tworzenie krajobrazu dźwiękowego, który będzie wspierał to, co dzieje się na sali; podążanie za kompozycją, rytmem i energią, którą wytwarzają poruszające się osoby; przechodzenie pomiędzy rolą osoby obserwującej, będącej muzyczką i fizyczną uczestniczką dżemu. Interesuje ją też praca z tekstem i momenty ciszy.
projekt: Centralna Scena Tańca w Warszawie edycja V
organizator: Mazowiecki Instytut Kultury, Fundacja Artystyczna PERFORM
dział: CST-Laboratoria ruchowe
kuratorka: Klara Łucznik
współfinansowanie: m.st. Warszawa
ZOBACZ: Program MIK w wersji tekstowej