Usługa języka migowego

Dyskusja: Nie tylko plakat – promocja lokalnie


Udział wezmą: Zuzanna Baranowska-Lemmen, Grzegorz Jędrek, Miriam Kołak, Paweł Żuk. Prowadzenie: Jerzy Chodorek

Zuzanna Baranowska-Lemmen
Działaczka społeczna, koordynatorka projektów, Radna Gminy Gostynin

Grzegorz Jędrek – autor bloga o marketingu kultury wniedoczasie.pl, który prowadzi od 2017 roku. Razem z zespołem pracował dla kilkudziesięciu instytucji kultury w całej Polsce i przeszkolił ponad 700 osób z sektora. Ma na swoim koncie m.in. pracę w biurze prasowym w Kancelarii Prezydenta Miasta Lublin, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL oraz wsparcie komunikacji marek z wielu sektorów. Jest doktorem nauk humanistycznych.

Miriam Kołak
Ekspertka ds. komunikacji w Mazowieckim Programie Edukacji Kulturalnej, z wykształcenia antropolożka i animatorka kultury. Od 2011 roku zawodowo zajmuje się prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych, promocją w obszarze kultury i działań społecznych, redakcją stron internetowych.
Pracowała w Dziale Komunikacji i Promocji Narodowe Centrum Kultury, a obecnie pracuje w Uniwersyteckim Centrum Wolontariatu UW.

Paweł Żuk 
Ekspert w dziedzinie sprzedaży, marketingu i komunikacji, z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami i projektami. Współwłaściciel Agencji WNIEDOCZASIE.  Pracował jako Kierownik Działu Sprzedaży i Organizacji Widowni oraz Kierownik Działu Marketingu w instytucjach kultury, skutecznie rozwijając strategie promocyjne i sprzedażowe. Certyfikowany specjalista marketingu cyfrowego (DIMAQ PROFESSIONAL). Specjalizuje się w fundraisingu, public relations oraz budowaniu efektywnych strategii komunikacyjnych. Obecnie prowadzi własną działalność gospodarczą, doradzając w obszarze sprzedaży i promocji.

Jerzy Chodorek
Dziennikarz, autor reportaży radiowych, kulturoznawca i antropolog kultury – absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od 2019 roku wydawca m.in. audycji publicystyczno-reporterskiej „Jest Sprawa”, prowadzący „Niedzielny Poranek RDC”. Pasjonat Warszawy i wszystkiego, co się z nią wiąże – autor serii wywiadów Warszawski Cykl z opiniotwórczymi mieszkańcami i mieszkankami stolicy. Wcześniej współpracował m.in. z Radiem Warszawa i Tygodnikiem Powszechnym.
źródło

Wystąpienie i sesja Q&A: Wprowadzenie do promocji i komunikacji w lokalnych instytucjach kultury.

Prowadzenie: Marlena Bogusz, Aleksandra Hatala-Stypka ‒ BO/HA path

Część warsztatowa

Tworzenie materiałów do mediów społecznościowych – jak robić to szybko i bez stresu

Alicja Szulc-Rodziewicz – doświadczona fotografka i realizatorka filmów edukacyjnych, specjalizująca się w fotografii reportażowej. Absolwentka Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu oraz Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, od kilkunastu lat dokumentuje projekty społeczne, wydarzenia kulturalne, spektakle teatralne, warsztaty i konferencje. Jako edukatorka medialna i cyfrowa prowadzi warsztaty na terenie całej Polski, wspierając rozwój kompetencji cyfrowych i kreatywnego wykorzystania nowych technologii. Jest autorką innowacji społecznej „Zapracuj Smartfonem” realizowanej w ramach inkubatora TransferHub FISE.

ABC dostępności

Magdalena Ptak, koordynatorka dostępności w Mazowieckim Instytucie Kultury

Zarządzanie projektami w pigułce

Martyna Sowińska – z wykształcenia antropolożka i kulturoznawczyni, z zawodu muzealniczka. MBA, liderka zespołów, managerka projektów, członkini Komisji Rewizyjnej Komitetu Narodowego ICOM Polska, certyfikowana koordynatorka kontroli zarządczej w administracji publicznej. Przez 10 lat kierowała Działem Rozwoju Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, obecnie na stanowisku kierowniczki Działu Komunikacji Muzeum Warszawy. Komunikuje, promuje, redaguje, pisze. Zarządza wizerunkiem, zespołem, budżetem, zmianą, sobą. Opracowuje strategie i integruje, uspójnia, porządkuje, negocjuje. Analizuje, szuka rozwiązań.
Doskonale wie, co to znaczy „nie mieć budżetu na promocję”, ale wciąż wierzy, że instytucje kultury są warte tego, by było o nich głośno.

Projektowanie graficzne dla nie-grafików [brak miejsc]
Prowadzenie: Tomasz Grabowski, artysta, grafik w Dziale Marketingu i Promocji MIK

Podstawy identyfikacji i dbania o kolekcje fotograficzne
Fundacja Archeologia Fotografii

Mazowiecki Instytut Kultury

realizacja: estinet.pl

MAZOWIECKI INSTYTUT KULTURY

ul. Elektoralna 12, 00-139 Warszawa

tel. (22) 586 42 00
fax (22) 624 70 01
mik@mik.waw.pl

NIP: 525-000-59-00
REGON: 146115201