KULTURALNA SZKOŁA NA MAZOWSZU W MIK
Ideą programu „Kulturalna Szkoła na Mazowszu” jest wspieranie dostępu uczniów do oferty mazowieckich instytucji kultury. Inicjatorem programu jest Samorząd Województwa Mazowieckiego.

DLA KOGO
Uczniowie mazowieckich szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz nauczyciele chcący realizować ciekawe lekcje pobudzające młodzież do czynnego i świadomego uczestnictwa w kulturze.
JAK TO DZIAŁA
Program umożliwia grupom szkolnym korzystanie z biletów wstępu za złotówkę do instytucji kultury podległych Samorządowi Województwa Mazowieckiego. Preferencyjna cena biletów ma umożliwić dostęp do oferty także tym uczniom, którzy z powodu barier finansowych pozostają poza obiegiem życia kulturalnego lub mają do niego utrudniony dostęp.
Jesteś nauczycielem lub dyrektorem szkoły w województwie mazowieckim? Wybierz z naszego programu interesujące cię wydarzenie. Skontaktuj się z nami telefonicznie, aby ustalić szczegóły. Prześlij poprawnie wypełniony formularz zaakceptowany przez dyrekcję szkoły.
Kalendarium wydarzeń w ramach projektu Kulturalna Szkoła na Mazowszu – Wiosna 2025
PŁATNOŚĆ
Bilety grupowe należy opłacić w ciągu siedmiu dni od otrzymania potwierdzenia udziału w projekcie, ale najpóźniej siedem dni roboczych przed wydarzeniem, przelewem na konto. Brak płatności anuluje rezerwację. Potwierdzenie przelewu należy przesłać na adres kulturalna.szkola@mik.waw.pl. Proszę o wpisanie nazwy i daty wydarzenia oraz nazwy szkoły.
Opłaty przelewem należy dokonać na rachunek bankowy: Mazowiecki Instytut Kultury, ul. Elektoralna 12, 00-139 Warszawa, nr 87 1020 1026 0000 1902 0234 4190 z podaniem w tytule nazwy wydarzenia.
Jeśli potrzebujecie Państwo fakturę, prosimy o informację i przesłanie danych do faktury.
KONTAKT
- Koordynatorki: Elżbieta Stachyra, Marta Elson
- kulturalna.szkola@mik.waw.pl
- tel./sms 665 704 502 (prosimy dzwonić w godz. 11:00 – 15:00)
- Formularz zgłoszeniowy (do pobrania w doc)*
- Regulamin
Cena biletów: 1 zł (dla zorganizowanych grup szkolnych i ich opiekunów)
*UWAGA! Treść karty zgłoszenia szkoły do programu, zaakceptowana przez dyrekcję szkoły, powinna wynikać z uprzednio dokonanych przez szkołę, uzgodnień z pracownikami MIK terminu wizyty i jej celu, które potem wpisane są w karcie zgłoszenia (np. warsztat/spektakl – ze wskazaniem liczby wydarzeń oraz tytułów). Formularz musi być podpisany przez dyrekcję szkoły i przesłany nie później niż 7 dni roboczych przed planowanym przyjazdem w formie skanu. Bilety grupowe należy opłacić w 7 dni od otrzymania potwierdzenia udziału w projekcie. Brak płatności anuluje rezerwację.
Inicjatorem programu jest Samorząd Województwa Mazowieckiego.
ZOBACZ: Program MIK w wersji tekstowej