1 czerwca 2023 r. ruszy czwarta edycja Konkursu dla animatorów i animatorek kultury IMPULS KULTURY – Mazowieckiej Nagrody Inspiracji Kulturalnych 2023!
Spotkanie online 16 maja
Tymczasem serdecznie zapraszamy na spotkanie online, podczas którego opowiemy o idei konkursu, przedstawimy jego zasady i omówimy formularz zgłoszeniowy. Spotkanie odbędzie się 16 maja (wtorek) o godz. 11.00 na platformie Zoom. Potrwa około 1,5 h. Poprowadzą je Agata Szocińska-Oleksiak, Magdalena Różycka i Ania Woźniak z działu Mazowieckie Obserwatorium Kultury w Mazowieckim Instytucie Kultury, który realizuje zadanie konkursowe na zlecenie Samorządu Województwa Mazowieckiego.
Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu prosimy o wypełnienie do 14 maja
FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO.
O konkursie IMPULS KULTURY – Mazowieckiej Nagrody Inspiracji Kulturalnych 2023
Zrealizowałeś/aś ciekawy i inspirujący projekt z zakresu animacji i edukacji kulturalnej? Stosujesz autorskie metody pracy by aktywizować i integrować lokalną społeczność? Nie boisz się edukacyjnych i animacyjnych wyzwań, które stawia przed Tobą zmieniająca się rzeczywistość? Zgłoś się!
Czas naboru zgłoszeń
Od 1 czerwca do 20 sierpnia 2023 r. trwa nabór zgłoszeń do czwartej edycji konkursu IMPULS KULTURY – Mazowiecka Nagroda Inspiracji Kulturalnych o Nagrodę Marszałka Województwa Mazowieckiego.
Dla kogo
Chcemy nagrodzić pracę animatorów i animatorek kultury, których twórcza, włączająca, społecznie zaangażowana i odpowiedzialna praca jest pulsem i impulsem pozytywnych zmian! Organizatorem konkursu jest Samorząd Województwa Mazowieckiego, jego realizatorem Mazowiecki Instytut Kultury.
Konkurs skierowany jest do animatorów i animatorek kultury z województwa mazowieckiego (pracowników instytucji kultury, osób zrzeszonych w organizacjach pozarządowych, członków grup nieformalnych i osób fizycznych działających autonomicznie), którzy w okresie pomiędzy 1 stycznia 2021 a 31 maja 2023 r. zrealizowali autorski projekt z zakresu animacji i edukacji kulturalnej, wykorzystując innowacyjne metody pracy.
Kto i co zgłasza
Projekt do konkursu może zgłosić autor występujący indywidualnie lub zespół współautorów liczący nie więcej niż 3 osoby. Projekty można zgłaszać w 4 kategoriach:
- projekt zrealizowany w przestrzeni publicznej;
- projekt oparty na dziedzictwie lokalnym (materialnym i niematerialnym);
- projekt storytellingowy czyli taki, w którym sztuka opowiadania stanowi oś dla działań z zakresu animacji i edukacji kulturalnej;
- projekt zrealizowany online bądź w oparciu o nowe technologie i nowoczesne formy przekazu.
Pula nagród to 105 tysięcy złotych.
Szczegółowe informacje o warunkach przystąpienia do konkursu znajdują się w REGULAMINIE.
Projekty można zgłaszać poprzez ELEKTRONICZNY FORMULARZ dostępny na stronie witkac.pl od 1 czerwca 2023 r.